تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 20:09
135 بازدید
کد خبر : 208344

استقرار کتاب‌خانه‌های سیار در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها

استقرار کتاب‌خانه‌های سیار در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ابراهیم زره‌ساز در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر، اظهار کرد: طرح از مبدا تا مبدا خدمات به زائران خراسان رضوی در حال پیگیری بوده و کانون پرورش فکری نیز از این قاعده مستثنی نیست. وی با بیان این که «بالغ بر هزار و ۱۰۰ کتاب‌خانه در

استقرار کتاب‌خانه‌های سیار در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ابراهیم زره‌ساز در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر، اظهار کرد: طرح از مبدا تا مبدا خدمات به زائران خراسان رضوی در حال پیگیری بوده و کانون پرورش فکری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان این که «بالغ بر هزار و ۱۰۰ کتاب‌خانه در سراسر کشور داریم» تصریح کرد: بسیاری از کودکان و نوجوانان که در مسیر تشرف با حرم و امام هشتم(ع) آشنا می‌شوند، ادامه برنامه را در شهرهای خودشان انجام خواهند داد. «در مسیر هشتم» طرح پویش کلی بود که بالغ بر ۶ میلیون بازدیدکننده داشت.

زره‌ساز گفت: در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها کتاب‌خانه‌های سیار مستقر هستند. پویش «به تو از دور سلام» سه روز پیش از طریق برنامه شاد برگزار شد که تمام کتاب‌خانه‌دارها، دانش‌آموزان و اعضا به این پویش پیوستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اضافه کرد: فراخوان سوگواره فرهنگی، هنری و ادبی در خصوص پیاده‌روی اربعین و امام هشتم(ع) در حال برگزاری است و کودکان و نوجوانان آثار خود در خصوص اربعین و زیارت امام هشتم(ع) را در نرم‌افزار شاد ارسال می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها