تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 11:42
197 بازدید
کد خبر : 208409

بهترین تلویزیون گیمینگ سونی

بهترین تلویزیون گیمینگ سونی

  امروزه دنیای گیمینگ و بازی چنان پیشرفت کرده و گسترش یافته است که گیمرها نیاز دارند همواره تجهیزات و لوازم گیمینگ خود را به روز رسانی کنند؛ وگرنه از این دنیای گسترده عقب می‌مانند. در حال حاضر گیمرها علاوه بر این که به خرید هدفون‌ها و کنسول‌های گیمینگ اهمیت می‌دهند، روی خرید تلویزیون‌های ویژه‌ی

 

امروزه دنیای گیمینگ و بازی چنان پیشرفت کرده و گسترش یافته است که گیمرها نیاز دارند همواره تجهیزات و لوازم گیمینگ خود را به روز رسانی کنند؛ وگرنه از این دنیای گسترده عقب می‌مانند. در حال حاضر گیمرها علاوه بر این که به خرید هدفون‌ها و کنسول‌های گیمینگ اهمیت می‌دهند، روی خرید تلویزیون‌های ویژه‌ی بازی هم سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بهترین تجربه را از دنیای گیمینگ داشته باشند. سونی یکی از بهترین برندهایی است که هنگام تولید تلویزیون، نیازهای گیمرها را نیز در نظر گرفته است و به گفته‌ی خود گرافیک و صدای این تلویزیون‌ها را به گونه‌ای عرضه کرده است که بازی‌ها هرچه بیشتر به دنیای واقعی نزدیک شوند. البته گیمرها با توجه به نیازهای گوناگون خود از یک تلویزیون گیمینگ انتظارات مختلفی دارند؛ برای همین است که در ادامه برخی از تلویزیون‌های سونی را با رویکرد گیمینگ بررسی کرده‌ایم تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

تلویزیون گیمینگ سونی

تلویزیون سونی ۵۵X80L

SONY 55X80L یکی از برترین تلویزیون‌های مناسب گیمینگ سونی به شمار می‌آید؛ چرا که کیفیت تصویر این مدل نسبت به مدل‌های دیگر برتری دارد. گستره‌ی رنگی در صفحه نمایش این تلویزیون باعث می‌شود تصاویر به شدت زنده و واقعی به نظر برسند و جزئیات تصویر با دنیای واقعی برابری کند. سونی در ساخت این مدل از اسپیکرهای باکیفیتی استفاده کرده است که صدا را به بهترین وجه به گوش می‌رسانند و لذت تجربه‌ی گیمینگ را چند برابر می‌کنند. قابلیت DOLBY ATMOS هم باعث شده است صدا به صورت همه جانبه و طبیعی به گوش برسد.

سونی همچنین در این مدل تنظیمات مخصوص گیمینگ را برای دوستداران دنیای بازی اضافه کرده است. برای مثال کاربران هنگام بازی کردن کمتر با تاری ناشی از حرکات سریع روبرو می‌شوند و در کل می‌توانند با استفاده از قابلیت CUSTOM SCREEN میدان دید خود را گسترش داده و تمام صفحه نمایش را زیر نظر بگیرند و در شرایط دیگر هم صفحه را جوری تنظیم کند تا بتواند تنها روی یک هدف خاص متمرکز شود.

سرعت صفحه نمایش هم از دیگر عواملی است که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد و سونی با استفاده از قابلیت MOTIONFLOW این انتظار را برآورده ساخته است. این قابلیت به شمار فریم‌های تصویر می‌افزاید تا حرکات بازی نرم‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسد.

تلویزیون سونی 55X80L

تلویزیون سونی SONY 55X90K

سری X90K سونی نسبت به عملکرد و کیفیت بالای خود قیمت مناسبی دارد و تمام انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند. یکی از دلایل اصلی برترین این مدل، کیفیت تصویر آن است که با استفاده از رنگ‌های متنوع و کنتراست تصویر م۹۰ناسب، تجربه‌ی گیمینگ را غنی‌تر می‌کند. کیفیت صدای این مدل هم از میانگین بالاتر است و به ویژه کیفیت دیالوگ‌های بازی را به خوبی منعکس می‌کند. سونی این بار هم با استفاده از قابلیت DOLBY ATMOS صدای سه بعدی را برای کاربران فراهم کرده است. یکی دیگر از دلایل رضایت گیمرها از این مدل، رفرش ریت بالای آن است که باعث می‌شود حرکات درون بازی طبیعی‌تر و نرم‌تر به نظر برسند. سونی همچنین ترتیبی داده است تا تأخیر تصویر در کمترین حد ممکن باشد تا جریان بازی به خوبی پیش برود. کاربران PLAYSTATION 5 به ویژه از این مدل رضایت زیادی دارند.

تلویزیون سونی SONY 55X90K

تلویزیون SONY 65X85K

۶۵X85K یکی از مدل‌های تلویزیون سونی در سال ۲۰۲۲ است که به ویژه برای بازی‌های گروهی کاربرد دارد؛ زیرا کیفیت تصویر از زوایای مختلف به خوبی دیده می‌شود و کاربران ناچار نیستند که حتما روبروی مرکز تصویر قرار بگیرند. بسیاری از گیمرها هم از این رضایت دارند که این مدل می‌تواند کیفیت تصویر بازی‌هایی با کیفیت تصویر پایین را افزایش دهد؛ بنابراین شما حتی می‌توانید به کمک این مدل از بازی‌های قدیمی و نوستالژیک هم لذت ببرید.

تأخیر تصویر در SONY 65X85K بسیار پایین است تا در تجربه‌ی گیمینگ خدشه‌ای وارد نشود. سرعت بالای تصویر باعث نمی‌شود تصاویر تار به نظر برسند و دقت گیمر پایین بیاید.

تلویزیون سونی SONY 65X95L

SONY 65X95L هم مانند دیگر تلویزیون‌های سری ۹۵L از کیفیت رنگ و تصویر بالایی برخوردار است که همین موضوع باعث شده است تا کیفیت و رنگ‌های موجود در تصویر با دیگر مدل‌های موجود در بازار متفاوت باشد. قابلیت‌های مختلف تصویر در این مدل باعث می‌شوند خبری از تاری تصویر نباشد و گیمرها بتوانند با تمرکز کامل به بازی کردن بپردازند.

تلویزیون سونی SONY 65X95L

اسپیکرهای این مدل هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و صدا را با کیفیت عالی به گوش مخاطب می‌رسانند که این موضوع در بسیاری از بازی‌ها حیاتی است و مستقیم روی برد و باخت بازیکن اثر می‌گذارد. فناوری DOLBY ATMOS هم باعث شده صدا از هر جهت به خوبی به گوش برسد.

سخن پایانی

سونی در نهایت تلاش کرده است تا به صورت تخصصی نیازهای گیمرها را پوشش دهد و تلویزیونی را به بازار عرضه کند که تنها مخصوص تماشای محتوای سینمایی نیست؛ بلکه از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. گیمرها همواره به تلویزیونی نیاز دارند که سرعت تصویر بالایی دارد، تصاویر را تار نشان نمی‌دهد، از انواع جزئیات رنگ و تصویر پشتیبانی می‌کند و در کل به کاربر کمک می‌کند تا نسبت به دیگر کاربران تجربه‌ی بهتری داشته باشد. اگر پس از خواندن این مطلب به خرید تلویزیونی فکر می‌کنید که نیازهای گیمینگ شما را برآورده می‌کند، می‌توانید از وبسایت نکست کالا دیدن کنید و به بررسی تلویزیون‌های مختلف سونی بپردازید. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 16 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها