تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:51
174 بازدید
کد خبر : 186736

اولین دوره بازی‌های رومیزی ایران در البرز برگزار می‌شود

اولین دوره بازی‌های رومیزی ایران در البرز برگزار می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست ورزش‌های همگانی استان البرز از برگزاری اولین دوره مسابقه سراسری بازی‌های رومیزی ایران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز خبر داد. محمد اسفندیاری با بیان اینکه اولین دوره مسابقه سراسری بازی‌های رومیزی در ایران در البرز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در چهار رشته بازی‌های

اولین دوره بازی‌های رومیزی ایران در البرز برگزار می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست ورزش‌های همگانی استان البرز از برگزاری اولین دوره مسابقه سراسری بازی‌های رومیزی ایران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز خبر داد.

محمد اسفندیاری با بیان اینکه اولین دوره مسابقه سراسری بازی‌های رومیزی در ایران در البرز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در چهار رشته بازی‌های خانوادگی، انتزاعی، مهمانی و انتزاعی به صورت تیمی و در قالب تیم‌های چهار نفره روز جمعه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ در محل مجتمع اکومال در رزکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مسابقات بیش از ۲۶ تیم از سراسر کشور حضور دارند که ۱۰۰ میلیون ریال به تیم اول، ۴۰ میلیون ریال به تیم دوم و چهار عنوان بازی رومیزی به تیم سوم به عنوان جایزه پرداخت می‌شود.

گفتنی است شرکت برای عموم آزاد است و برای حضور شهروندان پروتکل‌های بهداشتی کرونا فراهم شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها