تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 21:20
240 بازدید
کد خبر : 208137

تعزیرات قزوین با سران اتحادیه‌های متخلف برخورد قانونی می‌کند

تعزیرات قزوین با سران اتحادیه‌های متخلف برخورد قانونی می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی بدون کوچک‌ترین مسامحه با سران اتحادیه‌های متخلف برخورد قانونی می‌کند.  علیرضا حسن‌پور دربازرسی میدانی واحدهای صنفی آبیک و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: دستگاه‌های نظارتی مسئولیت سنگینی را به عهده دارند و کنترل بازار، هم افزایی و همت همه ارکان دولتی، قضایی و انتظامی را طلب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی بدون کوچک‌ترین مسامحه با سران اتحادیه‌های متخلف برخورد قانونی می‌کند.

تعزیرات قزوین با سران اتحادیه‌های متخلف برخورد قانونی می‌کند

 علیرضا حسن‌پور دربازرسی میدانی واحدهای صنفی آبیک و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: دستگاه‌های نظارتی مسئولیت سنگینی را به عهده دارند و کنترل بازار، هم افزایی و همت همه ارکان دولتی، قضایی و انتظامی را طلب می‌کند و در این زمینه فرمانداری‌ها می‌توانند، علاوه بر نقش هماهنگی بین دستگاهی، اخلالگران بازار را به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: اتاق اصناف باید به وظایف نظارتی خود عمل کند و رئیسان اتحادیه‌ها را نسبت به پیامدهای تخلفات احتمالی توجیه کنند.

وی عنوان کرد: سیاست سازمانی ایجاب می‌کند مراکز اثر گذار، شرکت‌های تولیدی، انبارها، بنکداری‌ها، فروشگاه‌های بزرگ عرضه کالا و خدمات مورد توجه قرار گیرند و با سرمنشاء اخلال در بازار برخورد قاطع صورت گیرد.

در این دیدار حامد فتوحی، فرماندار شهرستان آبیک، پیامدهای ناهماهنگی بین دستگاه‌های متولی را متوجه مردم دانست.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها