دانلود زیرنویس انیمیشن Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 یک فیلم درام اکشن و ماجراجویی رزمی هندی محصول سال ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی راجیو چیلاکا است. این فیلم بر اساس شخصیت‌های Chhota Bheem و دوستانش ساخته شده است. این چهارمین فیلم تئاتر Chhota Bheem است. این فیلم توسط یاش راج فیلمز توزیع و به

دانلود زیرنویس انیمیشن Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 یک فیلم درام اکشن و ماجراجویی رزمی هندی محصول سال ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی راجیو چیلاکا است. این فیلم بر اساس شخصیت‌های Chhota Bheem و دوستانش ساخته شده است. این چهارمین فیلم تئاتر Chhota Bheem است. این فیلم توسط یاش راج فیلمز توزیع و به زبان های هندی و انگلیسی در نسخه های دو بعدی و سه بعدی منتشر شد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/chhota-bheem-kung-fu-dhamaka-2019/

Bheem اکنون قوی تر از همیشه در پادشاهی چین است و در مسابقات هنر رزمی سالانه امپراطور شرکت می کند. مبارزان برتر جهان در آنجا گرد هم آمده اند و Bheem تمام گروه دوستان خود از Dholakpur را همراه خود دارد.

مسابقه با شرکت کالیا شروع می شود و در حالی که بیم در راندها مبارزه می کند. کالیا کتک می خورد و ترک می کند. در میانه مبارزه، زوهو، یک شیطان بخش شیطانی و برادرزاده امپراتور پس از اخراج از پادشاهی برمی گردد و دختر را برای امپراطور، پرنسس کیا می رباید. بهیم از پشت بام ها و دره های خائنانه تعقیب می کند، اما زوهو با شاهزاده خانم ناپدید می شود.

بیم با حمایت دوستانش، امپراطور جیان و مردمان سرزمین اژدها در مقابل آن قرار می‌گیرد. بهیم به دنبال زوهو می‌رود، در طول مسیر مردم را آزاد می‌کند، زوهو به عنوان بردگان خود نگه داشته و شاهزاده خانم کیا را نجات می‌دهد و عشق و احترام را در سرزمین اژدها به دست می‌آورد.

خروج از نسخه موبایل