تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 0:04
52 بازدید
کد خبر : 208179

لزوم تعامل و هماهنگی مجموعه قضایی برای اجرای باشکوه تر کنگره ۳۴۰۰ شهید

لزوم تعامل و هماهنگی مجموعه قضایی برای اجرای باشکوه تر کنگره ۳۴۰۰ شهید

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از سازمان بازرسی  ابتدا با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تاکید کرد: هماهنگی ، تعامل و هم افزایی مجموعه های قضایی برای ایفای نقش موثر در هرچه باشکوه تر برگزار شده این رویداد ملی و ماندگار لازم و ضروری است. وی سپس به

لزوم تعامل و هماهنگی مجموعه قضایی برای اجرای باشکوه تر کنگره 3400 شهید

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از سازمان بازرسی  ابتدا با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تاکید کرد: هماهنگی ، تعامل و هم افزایی مجموعه های قضایی برای ایفای نقش موثر در هرچه باشکوه تر برگزار شده این رویداد ملی و ماندگار لازم و ضروری است.

وی سپس به نقش تعیین کننده سازمان بازرسی در نظارت بر حسن اجرای قوانین در سازمان ها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: سازمان  بازرسی می تواند با ورود به موقع از سنگ اندازی ادارات و سازمانها در موضوعات مختلف از جمله ایجاد مانع در بحث تولید و اشتغال جلوگیری کرده و بستری برای تسهیل و روان سازی واحد های تولیدی فراهم نماید که تحقق این امر می تواند موتور محرکی  قوی برای افزایش تولید در استان و منطقه باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام آمادگی دادگستری استان برای حل هرگونه مشکلات و معضلات حقوقی واحد های تولیدی تصریح کرد: بازرسی کل استان می تواند از طریق همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان به صورت علمی و تحقیق شده نسبت به برطرف نمودن مشکلات واحد های تولیدی هماهنگی های لازم را داشته باشند .

بازدید از واحدها و قسمت‌های مختلف سازمان بازرسی و بررسی و استماع مسائل و موضوعات مطروحه از سوی مسئولان سازمان بازرسی از دیگر برنامه های رئیس شورای قضایی استان در این بازدید بود.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها