دانلود زیرنویس فیلم Hakuchu no buraikan 1961 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Hakuchu no buraikan 1961 کینجی فوکاساکو همیشه جلوتر از زمان نبود. اگرچه او از ابتدای کارش با ساختن فیلمهای جنایی معاصر، به جای فیلمهای معروف دوره تویی، خود را خارج از جریان اصلی قرار داد، اما این فیلم کارگردانی اولیه بازگشتی به درامهای جنایی آمریکایی دهه پنجاه مانند The Killing (1956) استنلی
دانلود زیرنویس فیلم Hakuchu no buraikan 1961 کینجی فوکاساکو همیشه جلوتر از زمان نبود. اگرچه او از ابتدای کارش با ساختن فیلمهای جنایی معاصر، به جای فیلمهای معروف دوره تویی، خود را خارج از جریان اصلی قرار داد، اما این فیلم کارگردانی اولیه بازگشتی به درامهای جنایی آمریکایی دهه پنجاه مانند The Killing (1956) استنلی کوبریک است. ) و بازیگر فرانک سیناترا ناگهان (۱۹۵۴ – لوئیس آلن)
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم Hakuchu no buraikan 1961 گروهی از دزدان با پیشینههای قومی مختلف – ژاپنی، آمریکایی، کرهای و نیمی سیاهپوست/نیمه ژاپنی- قصد حمله به یک حملونقل زرهی را دارند، اما از همان ابتدا مشخص میشود که این تیم متفاوت بر اساس اعتماد متقابل بنا نشده است. وقتی دزدی به ثمر میرسد، ناگزیر درگیریهای ناشی از طمع رخ میدهد که منجر به نتیجه خشونتآمیز میشود.
زیرنویس Hakuchu no buraikan 1961 برای فیلمی که بیشتر بر تنش های بین فردی تمرکز می کند تا طرح دزدی، کارگردانی بازیگران چیزهای زیادی را به جا می گذارد. بازیگران ژاپنی تأثیر قابل قبولی از خود بر جای می گذارند، به ویژه تانبا، که در سطح بین المللی با بازی در نقش «ببر» تاناکا در فیلم ژاپنی جیمز باند تو فقط دو بار زندگی می کنی (۱۹۶۷ – لوئیس گیلبرت) شناخته می شود، اما آمریکایی ها در گروه بازیگران، بازی های جهانی ضعیفی را ارائه می دهند. . این احتمالاً کمتر به بیتجربه بودن مربوط میشود و بیشتر به ناتوانی فوکاساکو در صحبت کردن به زبان انگلیسی مربوط میشود، که علیرغم انجام بیش از چند پروژه با بازیگران بینالمللی (از جمله Tora! Tora! Tora! (1970) و Virus / Fukkatsu No Hi (1980) که در هر دو تعداد خوبی از بازیگران آمریکایی حضور داشتند) به نظر می رسد که در طول دهه ها پیشرفت چندانی نکرده است. از نظر فنی کارگردانی به اندازه کافی توانایی دارد، اما در این فیلم به قدری حول محور بازیگران و بازی آنها می چرخد که فیلم هیچ گاه از فقر تسپین خود رها نمی شود.
طمع در روز روشن مطمئناً در چارچوب حرفه فوکاساکو خالی از علاقه نیست، اما با قضاوت بر اساس شایستگی های خود، فیلم متأسفانه چیزی بیش از یک شکست دوست داشتنی نیست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰