تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:29
18 بازدید
کد خبر : 208432

سامسونگ، شیائومی و دیگر سازندگان به تبانی با آمازون و Flipkart متهم شدند

سامسونگ، شیائومی و دیگر سازندگان به تبانی با آمازون و Flipkart متهم شدند

طبق گزارش‌های نظارتی، سامسونگ، شیائومی و سایر شرکت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند در نقض قوانین ضد انحصار گناهکار هستند. رویترز فاش کرد که کمیسیون رقابت هند (CCI) دریافت که آمازون و فلیپ کارت قوانین رقابت محلی را با ارجحیت دادن به سازندگان منتخب نقض کرده و به سایر شرکت‌ها آسیب رسانده است. Samsung Galaxy M35 در

Samsung Galaxy M35 is cheaper on Amazon India, compared with offline stores

طبق گزارش‌های نظارتی، سامسونگ، شیائومی و سایر شرکت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند در نقض قوانین ضد انحصار گناهکار هستند. رویترز فاش کرد که کمیسیون رقابت هند (CCI) دریافت که آمازون و فلیپ کارت قوانین رقابت محلی را با ارجحیت دادن به سازندگان منتخب نقض کرده و به سایر شرکت‌ها آسیب رسانده است.

Samsung Galaxy M35 در آمازون هند ارزان تر از فروشگاه های آفلاین سامسونگ گلکسی M35 در آمازون هند ارزان تر از فروشگاه های آفلاین است.
CCI گزارشی ۱۰۲۷ صفحه ای را در آمازون منتشر کرد که با تبانی سامسونگ، شیائومی، موتورولا، ریلمی و وان پلاس صورت گرفت. همه این شرکت‌ها «رونمایی انحصاری تلفن» داشتند که قانون رقابت را زیر پا گذاشتند. مشابه همین مورد در مورد Flipkart است، جایی که گزارش ۱۶۹۶ صفحه ای نشان می دهد سامسونگ، شیائومی، موتورولا، vivo، لنوو و ریلمی اقدامات مشابهی را انجام داده اند.

مدیر کل اضافی CCI، G.V. سیوا پراساد، نوشت که انحصار در کسب و کار «تکذیب» و علیه رقابت منصفانه و منافع مصرف کنندگان است.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها