دانلود زیرنویس فیلم As Verdades 2022 کاندیدای پیشرو برای شهرداری یک شهر کوچک قربانی یک جنایت است. او را کتک می زنند، به یک تکه چوب می بندند و ماشین او را زیر گرفته است. واقعا چه اتفاقی برای این مرد افتاده بود؟ چه کسی و به چه دلیل مسئول خواهد بود؟ همانطور که از عنوان پیداست، این درام از این درک شروع می شود که هیچ نسخه واحدی از آنچه اتفاق افتاده وجود ندارد. بنابراین، سه نفر که مستقیماً در این اپیزود نقش دارند به افسر پلیس خوسو (لازارو راموس) شهادت می دهند.
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم As Verdades 2022 حقایق از ساختاری آشنا پیروی می کنند. واضح است که هر شخصیت تفسیری را ارائه می دهد که مناسب او باشد و خود را از سرزنش معاف می کند و مسئولیت تجاوز را به عهده اشخاص ثالث می گذارد. ما روایتهای متوالی را تماشا کردیم و در نهایت، جای تعجب نداشتیم که حقیقت با هیچ یک از این قرائتهای شخصی و تحریفشده مطابقت ندارد. فیلم داستانی با سرعتی آرام و قابل پیش بینی به سوی مکاشفه نهایی مورد انتظار پیشرفت می کند.
تولیدات بزرگ برزیلی و بین المللی روی قالب های مشابه شرط بندی می کنند. The Wolf Behind the Door (2013) نیز یک قتل بی رحمانه را از منظرهای متعدد خواند که مانند یک پازل در کنار هم قرار می گیرند. اخیراً مینی سریال آمریکایی A Escada (2022) از یک تراژدی واقعی شروع میشود تا به بررسی احتمالات متعدد درک واقعیات بپردازد. در همه این مثالها، عینیت غیرممکن است: در دعوای پلیس یا دادگاه، طرفی که میتواند قانعکنندهترین داستان را ارائه دهد، برنده میشود. واقعی تبدیل به موضوع داستان می شود.
دانلود زیرنویس فیلم حقایق ۲۰۲۲ این درام اما ویژگی هایی دارد. اول، این یک جستجوی پلیس بدون تحقیقات واقعی است. خوسوه آرام در ایستگاه پلیس می نشیند و منتظر سیسرو (توماس آکوینو) و فرانسیسکا (بیانکا بین) است تا روایت های خود را با وضوح مثال زدنی بیان کنند. افراد مشکوک هرگز مخالفت نمی کنند، عصبی هستند، یا در مورد هر قسمت خاصی تردید جدی ایجاد نمی کنند. آنها خود را با تعلیمات اساتید – یا شاید بازیگران با متنی که بیش از حد حفظ شده است، نشان می دهند.
زیرنویس As Verdades 2022 دوم، ما هرگز با شخصیت ها خارج از کشمکش مرکزی ملاقات نمی کنیم. روایت آنقدر درگیر درگیری منحصربهفرد است که به خود زحمت نمیدهد به قهرمان و مجرمان احتمالی زندگی خارج از ایستگاه پلیس را پیشنهاد کند. هیچ جنایت دیگری برای بررسی وجود ندارد، هیچ فرزندی برای مراقبت، هیچ زن یا شوهری در خانه منتظر نیست. هیچ کس صورت حسابی برای پرداخت، مشکلات سلامتی، اهداف در آینده، تضاد در گذشته ندارد. این چهره ها در حال ابدی گیر کرده اند.
این باعث می شود که تجربه تا حدودی برای بیننده ولرم باشد. تریلرهای روانی و پلیسی مستقیماً به توانایی شناسایی، طرح ریزی یا قضاوت اخلاقی چهره های روی پرده بستگی دارد. اکنون As Verdades با کهن الگوهای متبلور و سطحی کار می کند: سیاستمدار دزدی که کیسه های بزرگ پول در خانه دریافت می کند. حوری زیبا که مورد علاقه همه مردان است و در واقع با تمام شخصیت های مردی که در داستان از اهمیت کمتری برخوردارند، رابطه جنسی برقرار می کند. سرسپردۀ زمخت و جنسی، شخصیتی که سینمای برزیل در آن اصرار دارد تا توماس آکینو با استعداد را قرار دهد.
زیرنویس فیلم حقایق ۲۰۲۲ این دایره از گونههای شخصیت از طریق دیالوگهای توضیحی، از ژانر «من میدانم، تو هم میدانی» منتقل میشود، زمانی که یکی اطلاعاتی را که هر دو در اختیار دارند، برای اطلاع تماشاگر به دیگری فاش میکند. فرانسیسکا توضیح میدهد: «بیش از دو سال است که همدیگر را ندیدهایم، که ژوزو پاسخ میدهد: «پس تو دیگر جواب من را ندادی». افسر پلیس سامیا (ادوانا کاروالیو) رو به آمارا میکند و میگوید: “خیلی وقت است که تو را میشناسم، زن”، زیرا قبل از آن، ما حتی نمیدانستیم که آن دو قبلا با هم صحبت کردهاند. فیلمنامه شکننده راه های کمکی برای انتقال اطلاعات به بیننده پیدا می کند.
وقتی توضیح داده نمی شود، دیالوگ ها به دنبال شکلی از شعر وجودی هستند، سرشار از خودآگاهی و جدایی از خود. خانم نظافتچی می گوید که «تمام عمرش را صرف کار و نگاه کردن به زمین کرده است». دیگری می گوید: «فکر می کنم یاد گرفتم… ما در درون خود زندگی می کنیم». قابل درک است که برخی از شخصیت ها بیشتر درون نگر هستند و مستعد فرمول بندی های استعاری از آن نوع هستند، اما… همه؟ چیزی در این روایتهای مالیخولیایی، بیگانگی را منتقل میکند که این شخصیتها قادر به ارائه آن در روایتی چسبیده به زمان حال نیستند.
زیرنویس حقایق ۲۰۲۲ به موازات آن، ضبط صدا هرگز برای این همه زمزمه و نشخوارهای بازیگران آماده نمی شود، به طوری که برخی از خطوط نامفهوم می شود. قابل ستایش است که کارگردانی از بازیگران نمی خواهد که خطوط را بیش از حد بیان کنند، با این حال، ضبط و صدابرداری باید آماده کار بر روی انحرافات تقریباً نامحسوس بازیگران بزرگ باشد. Drica Moraes، به ویژه الهام گرفته شده و مایل به ارائه چیزی به دور از کلیشه، برخی از دیالوگ های خود را آسیب دیده است.
شاید قصد کارگردان خوزه ادواردو بلمونته، فرار از جنبه هیجانانگیز تعقیب و گریز پلیس، به کار بردن محتوای نوستالژیک در زیرژانر مستعد احساسات قوی بود. بازیهای اثیری بیانکا بین و لازارو راموس، علاوه بر زمانهای مرده و متفکرانه، به همین سمت اشاره میکنند. فیلمساز فوریت و تنش آن را از پرونده حذف میکند: طرح با خوانشهای پی در پی و بسیار واضح از واقعیتها به حل خود ختم میشود. هیچ چیز له نمی شود، هیچ موردی بر نمی گردد: سیسرو درست پس از گفتن پرونده اش، به راحتی از روایت ناپدید می شود.
اکنون، کاملاً امکان پذیر است که از کلیشه های پلیسی به نفع رویکرد انسان گرایانه به جنایت چشم پوشی کنیم – به نظر می رسد این تلاش مداوم بلمونته در سال های اخیر است که به دنبال تعادل بین لذت های ژانر اکشن و مسئولیت سینمای اجتماعی است. او گاهی به رویکرد نزدیکتر به فیلم پرفروش متمایل میشود، گاهی به درام شخصیتی بازمیگردد. با این حال، بسیار دور از جاه طلبی گفتمانی و سینمایی است که قبلاً در بیلی پیگ (۲۰۱۲) و به ویژه در O Gorila (2012) نشان داده شده است.
در نهایت As Verdades در فیلمنامه ای بسیار ضعیف بازی های شایسته ای دارد. هیچ صحنه ای به خاطر قدرت، جسارت زبان یا مونتاژش متمایز نیست. بلمونتی عکسهای کلاسیک و عکسهای ضد، عکاسی بژ بدون کنتراست، ریتم خطی، بدون تغییر را انتخاب میکند. این یک فیلم عاری از تسکین، بافت، اصطکاک است. اثری که در تلاش برای فرار از کلیشه های مضر جنایی-نمایش، شخصیت های چند بعدی را نیز ارائه نمی دهد.