تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 11:26
331 بازدید
کد خبر : 208398

دیزنی به تازگی یکی از آخرین راه های جمع آوری رسانه های فیزیکی خود را از بین برد

دیزنی به تازگی یکی از آخرین راه های جمع آوری رسانه های فیزیکی خود را از بین برد

  به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده در خبری بسیار ناراحت کننده برای طرفداران جمع آوری رسانه های فیزیکی، شرکت والت دیزنی اعلام کرده است که در تابستان امسال کلوپ فیلم دیزنی را تعطیل خواهد کرد. باشگاه فیلم دیزنی که در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد، یک سرویس اشتراکی بود که برای

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده در خبری بسیار ناراحت کننده برای طرفداران جمع آوری رسانه های فیزیکی، شرکت والت دیزنی اعلام کرده است که در تابستان امسال کلوپ فیلم دیزنی را تعطیل خواهد کرد. باشگاه فیلم دیزنی که در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد، یک سرویس اشتراکی بود که برای طرفداران دیزنی و مجموعه داران فیلم، راه آسانی برای ایجاد کتابخانه فیلم های خانگی خود با فیلم های دیزنی طراحی شده بود. این سرویس هر ماه عناوین خاصی را ارائه می‌کرد و آن‌ها را به اعضایی ارائه می‌داد که می‌توانستند عناوین نسخه کمیاب یا محدود را خریداری کنند یا در آن ماه انصراف دهند.

باشگاه فیلم دیزنی نقشی حیاتی و در عین حال اغلب نادیده گرفته شده با ارائه انحصاری فیلم‌های سخت یافتنی و نادیده گرفته شده در قالب‌های فیزیکی مستقیماً از پلتفرم خود ایفا کرد. خاموشی بیش از پیش دلسرد کننده است زیرا برخی از این فیلم‌ها حتی در دیزنی + که به عنوان مقصد نهایی برای کشف فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی کلاسیک و گریزان دیزنی به فروش می‌رسد، موجود نیستند. با بسته شدن، مشخص نیست که آیا این عناوین به Disney+ منتقل می‌شوند یا در جای دیگری دوباره منتشر می‌شوند یا اینکه ممکن است به طور کلی ناپدید شوند.

 

در بیانیه رسمی آمده است: «ما در ۲۳ سال گذشته از خدمت به شما لذت برده‌ایم، اما رفتار مصرف‌کننده و ترجیحات تماشا همچنان در حال تغییر است، بنابراین تصمیم سختی برای بستن کلوپ فیلم دیزنی گرفته‌ایم. در حالی که دیزنی تاریخ بسته شدن را ۲۰ جولای اعلام می کند، آخرین روز مشتریان برای سفارش هر چیزی ۲۰ می است.

 

سونی برای تصاحب رسانه های فیزیکی با دیزنی قرارداد می بندد

در اخبار بیشتر مرتبط با بریدن پارچه دیزنی، یا کنار گذاشتن بخشی دیگر از سنت خود، همچنین گزارش شد که این شرکت شروع به برون سپاری بخش عظیمی از بخش سرگرمی خانگی خود به Sony Pictures Entertainment خواهد کرد، که تولید، توزیع و عرضه خواهد کرد. دی‌وی‌دی‌ها، دیسک‌های بلوری و سایر رسانه‌های فیزیکی دیزنی را به بازار عرضه کنید. چرا دیزنی نمی‌توانست باشگاه فیلم دیزنی را نیز به سونی واگذار کند، سوالی است که به احتمال زیاد بی‌پاسخ باقی خواهد ماند.

بر اساس این قرارداد، سونی بازاریابی، فروش و توزیع تمامی عناوین جدید و کاتالوگ دیزنی را در رسانه های فیزیکی، خرده فروشان و توزیع کنندگان در سراسر ایالات متحده و کانادا انجام خواهد داد. در همین حال، دیزنی کنترل فعالیت‌های رسانه‌های دیجیتال خود، از جمله سرویس‌های ویدیوی درخواستی ممتاز را حفظ خواهد کرد، در اقدامی که به ادعای آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد به ارائه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از طریق خرده‌فروشان ادامه دهند و در عین حال «به تقاضای مصرف‌کننده» کارآمدتر پاسخ دهند. تا زمانی که مصرف کنندگان چیزی از باشگاه فیلم دیزنی نخواستند. قبل از ۲۰ مه از کلوپ فیلم دیزنی دیدن کنید تا قبل از تعطیل شدن، خریدهای نهایی را انجام دهید. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها